Minä instagramissa @ida1da

sunnuntai 26. huhtikuuta 2015

Kahdeksaskymmenesyhdeksäs, Karhunvatukka, Omena & Kaneli

 Heips!
Toivottavasti viikonloppu on mennyt hyvin ja kaikilla on ollut kivaa. Mun viikonloppu on mennyt todella nopeasti töissä, urheilessa ja meidän Siina-koiran kanssa kotielämää harjoitellen.

Tässä todellinen herkkujuoma, joka varmasti piristää kiireisen arjen keskellä. Karhunvatukoita on todella vaikeaa välillä löytää. Olen huomannut, että paras paikka mistä löytyy erikoisia raaka-aineita on Jumbon K-citymarket. Näitä karhunvatukoita en kuitenkaan ostanut sieltä, vaan sain niitä lahjaksi.

@ Smoothiet, Makua, vitamiineja ja virkeyttä
Eliq Maranik
@ Smoothiet, Makua, vitamiineja ja virkeyttä
Eliq Maranik
Tämä täyteläinen juoma on helppo tehdä jos käyttää omenamehua. Mulla oli omenoita, joten mehustin niistä mehun juomaan. Sitten vain blendaillaan.

 Käytin pakastemarjoja, mutta kaikki tietenkin suomalaisia. Kaneli toi todella kivan lisän smoothieen. Niin kuin aikaisemmin olen kertonut, että rakastan joulua ja joulun makuja, joten tämä juoma oli siksi minun makuuni. Karkun vatukat ei juurikaan juomassa maistunut, sillä ne on niin miedon makuisia. Namskista. :)



Hyviä herkkuhetkiä smoothaajat ja makoisaa uuttaa viikkoa!
Terkuin Ida
<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti